Home » , , , , » Şimdi Gel De Gör Beni (2012) | 720p Türkçe Dublaj izle

Şimdi Gel De Gör Beni (2012) | 720p Türkçe Dublaj izle


Lola, uzun süredir birlikte olduğu sevgilisi tarafından düğünlerinden sadece üç hafta önce terk edilen 29 yaşında bir kadındır. Yakın arkadaşları Henry ve Alice'in yardımıyla, Lola 30'larına yaklaşan bekar bir kadın olarak dünyadaki yerini bulmaya çalışırken, bir dizi maceraya atılır.

Tür: Dram Filmleri, Komedi, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2012 - ABD

IMDB Puanı: 4.9

Yönetmen: Daryl Wein

Oyuncular: Bill Pullman, Greta Gerwig, Debra Winger, Joel Kinnaman, Zoe Lister Jones

Etiketler: Şimdi Gel De Gör Beni 720p izle, Şimdi Gel De Gör Beni filmini izle, Şimdi Gel De Gör Beni full izle, Şimdi Gel De Gör Beni hd izle, Şimdi Gel De Gör Beni vk izle



0 yorum:

Yorum Gönder

 
Dost siteler : İnternetten Para Kazanma | İnternetten para kazan | Anket doldur para kazan|
Copyright © 2013. DİZİ İZLE